"Спочатку мені було просто цікаво, а потім я просто не міг зупинитись" (Много фото)

16:02

Мені не можна братися за нові проекти. Бо по завершенні мені хотітиметься пробувати ще та постійно експериментувати, знаходячи нові пригоди на свою дупцю. Відколи я собі пошила перший набір білизни, я, можна так сказать, втратила спокій. Бо руки сверблять різать та кромсать тканину. До того ж, як я останній раз одягала магазинні дамські штучки, довелося повертатися додому та перевдягатись, бо невдобно.


/Мне категорически нельзя браться за новые проекты. После каждого чешутся руки хвататься за новое, экспериментировать и находить себе новые приключения сами знаете, на куда. Когда я пошила себе первый комплект белья, меня как подменили. Захотелось шить, кроить и горя не знать. Не говоря уже о том, что носить магазинное я теперь не могу - мне просто неудобно./

Оце я собі нашила новенького. Із японського шовку пудрового кольору та молочного кольору мережива. Трусики - ґіпстери (нуачо), а бюстик - спробувала нову модель із книжки 50 чи 60 якогось року. Попередня модель (тут і тут) мені сподобалася трохи більше з огляду на те, як воно виглядає на фігурі. Але, я думаю, можна спробувати ще разочок із трохи підкорегованою викройкою.

/Вот я и нашила себе новенького. Из японского шелка нежного пудрового цвета и молочного цвета кружев. Трусики - хипстеры, а бюстик - опробовала новую модель из винтажной советской книги по шитью. Предыдущая модель мне больше понравилась в плане внешнего вида на фигуре. Но, думаю, эту выкройку тоже можно откорректировать под себя./


Процесс: Чашечка, середній шов з лиця / Чашечка, средний шов с лицевой стороны/
Процесс: Зі зворотнього боку шов оброблений шовковою стрічкою /С изнанки шов обработан шелковой лентой/









Майже готове /Почти готово/

Як хитра та опитна женщіна, я вирішила зробити комплект із одного бюстика та 7 різних трусиків (дівчата мене пойняли, я так думаю). От вам стопісятмільйонів фотокарточок.

/Я пошила себе комплект из одного бюстика и семи разных трусиков (девочки поймут военную хитрость, я надеюсь). Вот вам куча фотографических картинок./








#1





#2




#3



#4



#5


#6


#7


Не без косяків... Там строчка гульнула, там резиночка правильного кольору закінчилася, та ще щось не додумала. Але ж я тільки вчуся, а для учня, мені здаєцця, нічо))).

/Не без косяков, канеш. Там строчка вильнула, там резиночка правильная закончилась, там еще что-то. Но я же только учусь, а для ученика, мне кажется, весьма))))/
Чмокі-чмокі, котани!

А що ще цікавенького?

4 comments

  1. О! Красота и соблазн! Юля, поделись, пожалуйста, по каким старым книгам ты шьешь.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У меня старая книга на украинском языке 1959 года. "Крій та пошиття білизни" ("Крой и шитье белья"), в электронном варианте. Я даже не помню, где взяла - долго было стремно подступиться. На Сезоне на скачке http://www.season.ru/kachat/1_odegda/. Технический язык сложноватый (хотя мне всегда казалось, что хорошо говорю на украинском), поэтому много времени уходило. Ну это для бюстика. А трусики - схитрила))), взяла те, что нравятся на себе, распорола, размоделировала.

      Видалити
  2. Сімпатішна колекція! З таким успіхом магазини білизни втратили клієнта)))
    Цікаво було поспостерігати за процесом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Якщо чесно, процес сподобався більше за результат. Машинка в мене побутова та й досвіду небагато. Але оскільки крамниці мене втратили, наб'ю руку ще))).

      Видалити

Шановні читачі