Феміністичний трохи пост

07:53


Коли я була мала, у мене була шуба чорного кольру із шкіри невідомого синтетичного чєбурашкі. Вона була моя улюблена зовсім не тому, що була гарна, або я почувалася гарною у ній. Але коли падав сніг, кожна сніжинка на цьому чорному хутряному тлі виглядала наче коштовність на чорному бархаті: кожна крихітна рисочка контрастувала на темному та неймовірні візерунки можна було роздивитись в найдрібніших деталях. Кожна нова сніжинка була не схожа на попередню. Я не знаю, скільки сніжинок випало за історію існування Землі, але подих захоплює від думки, що жодна не була схожа на інших.



Дивно, але мені ніколи не спадало на думку порівняти сніжинки. Вирішити, яка дуже гарна, а яка - так собі. Так, вони всі сніжинки. Але вони всі різні. Як можна порівнювати різне? Кожна з них сама по собі. На основі яких критерієв їх порівняти? Кількості рисочок? Розміру? Це не має ніякого сенсу. Вони всі гарні. Кожна по-своєму.



Нас вчать постійно порівнювати себе з іншими. Особливо наше тіло. Особливо дівчат. На основі яких критерієв? Хіба ми не всі різні? Як можна порівнювати різне? На основі однакової кількості рук та ніг? Хто казав, що ми всі маємо бути однакові? Хто казав, що 5 сантиметрів зросту, мінус 10 кіло або форма носа роблять людину більш цінною? Кому потрібно, щоб людина все життя виглядала однаково, як пластикова лялька? Може, простіше купити собі іграшкову подружку? Вона мовчить, не їсть, не виносить мозок, не хворіє...


Мені нарешті комфортно бути собою,  у своєму тілі. Не тому, що воно змінилося. Змінилося те, як я бачу себе та інших. Я одна така. Мене неможливо ні з ким порівняти. Хіба що на основі кількості рук та ніг.


Чмокі-чмокі, котани!

P.S, Дякую моїй Енні Лейбовіц за чудову зйомку. Мені так приємно з тобою працювати, що я більше ні до кого не хочу. Дякую, що з тобою завжди відчуваю себе прекрасною та унікальною. Цьом!))))

А що ще цікавенького?

10 comments

  1. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  2. Неймовірні фото, неймовірна Ви!..
    Білизна, хоча й вінтажна, та доповнює, підкреслює Вашу тендітність, жіночність, витонченість. Дуже гарний пост!
    Татуювання - супер!=)

    ВідповістиВидалити
  3. В ней что-то есть…
    Наверное, душа.
    Чуть-чуть встревоженная правдой от реалий.
    Она идет всегда слегка спеша,
    По переходам жизни в свои дали.

    В ней что-то есть
    И выразительность в глазах
    Поэты бы в стихах своих воспели
    Как и ресниц её чуть легкий взмах
    И звонкий смех
    Весенней радостной капели.

    В ней что-то есть
    Невидимый секрет,
    Который серость разбивает на осколки.
    Как сладость вин, что собраны в букет,
    Когда весь мир на вкус
    Приторно горький.

    И это её сразу выдает.
    Между спешащих лиц и беглых взглядов
    Вдруг понимаешь:
    Да, в ней что-то есть…
    И слов, пожалуй, больше здесь не надо.

    ВідповістиВидалити
  4. Classy, strong, chic! Enjoyed reading immensely.

    ВідповістиВидалити
  5. Какая чувственная фотосессия! Юля, ты шикарная женщина!

    ВідповістиВидалити

Шановні читачі