Ну, і хто тут у нас дошився?

16:25



Коли я публічно кажу, шо щось зроблю, то я то зроблю, хоч трісну. Проклинатиму себе останніми словами, але зроблю. Бо гордість жеж. Я казала, що домучаю чистовичок, і домучала.

Пояс не мого авторства... поки що)))
Шила з того, що було під рукою, тому не все вийшло правильно чисто через брак матеріалів. Ну і ще через те, що треба руку набивати, а це не один і не два комплектика. Може, десь двадцять два... Але я не проти. Мені сподобався і процес, і відчуття. Днями кудись збиралася, одягла звичну магазинну білизну, подумала, перевдяглася у своє. Бо воно таке м'якеньке та комфортне, що за 10 хвилин зовсім перестає відчуватися на тілі. До речі, й зовні не проступає та не продавлюється як то зазвичай буває.





До речі, бюстик будувала й шила по старій "совєцькій" книжці по шиттю 50-якихось років. А для трусиків просто распорола улюблені та моделювала на їх основі.

Тепер от думаю про щось світленьке. Дочекаюся зарплатню та витрачу половину на тканини. Діма, я пожартувала ;).

Чмокі-чмокі, котани!

А що ще цікавенького?

6 comments

  1. Милий комплект вийшов, небанальний)
    Судячи з фото, Ви не використовували кісточки й синтепон?! Як ця краса в "житті": тримає, що потрібно:), не зміщується в процесі носки?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Абсолютно нічого всередині. Зверху - стрейч сатин (але зовсім трохи стрейч. В принципі, для білизни того часу використовували не еластичні тканини), усередні - звичайний штапель без крихти еластану. Тобто 2 шари тканини і все. За рахунок того, що тканина фактично не тягнеться, все залишається на місцях. Я здивована підтримкою - і за транспортом бігала, і з дитиною бавилась, усе в нормі. "Чорновий" варіант в "експлуатації" більше місяця, не деформувався, тримається норм. Єдине, що форма не схожа на сучасну і треба було трохи звикнути до свого відображення у дзеркалі. Тепер доведеться шити ще, бо некомфортно мені в магазинному))))

      Видалити
    2. До речі, посадку постараюся трохи згодом показати.

      Видалити
    3. Дякую, Юліє, за розгорнуту відповідь!)
      Цікаво буде поглянути на творіння в "реальності".

      Нещодавно я шила пробний варіант з ситцю, в 2 шари, (для втілення ліфа купальника в майбутньому), використавши викрійку з Бурди http://burdastyle.ru/vikroyki/kupalniki/bikini-burda-2011-6-108-a/
      резинку вшивала по краю чашечок і по низу, на бокових частинках її не використовувала.
      Приємно до тіла, ніде не тисне, зручно, лише форми ніякої)))
      В подальшому хочеться створити повноцінну білизну... з мережива - все як має бути:)
      Планую скористатись системою Мюллер і син. Та хотіла запитати, якою літературою Ви користувались?

      Видалити
  2. У мене "Крій та пошиття білизни" 1959 року видання, автори Віртель, Ямпольська, Головніна та Черницька. Десь давно завантажила, не пам'ятаю зараз. Той бюстик із Бурди дуже спрощенний. У моєї моделі чашка складається із 3 частин, а пояс має фігурні вирізи під чашки. Думаю,тому й форма тримається добре. Днями викладу скани сторіночок із побудовою, якщо цікаво))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за посилання) Вже скачала скани цієї книги =) Скористаюсь обов'язково!
      Колись давно шила корсажик за цією викрійкою
      http://burdastyle.ru/vikroyki/korsazhi/korsazh-burda-2011-2-113/
      (тут чашечка з 2-х частин), сидів гарно (в шви вставляла регілін) - для бюстгальтера якраз, - та якщо шити корсаж, то верхню частинку зробила б більш "закритою".
      Пізніше шила корсаж, скориставшись викрійкою сукні
      http://burdastyle.ru/vikroyki/platya/plate-so-shleyfom-burda-2014-11-119/
      Також посадка сподобалась. Особливо сподобалась спинка в цій моделі.
      Так що буду спиратись/звірятись з цими моделями, коли шитиму нижню білизну)

      Видалити

Шановні читачі