Пріступаєм к водним працедурам...

14:31

Я оце не люблю пляж. Бо, по-перше, мені там нема чого робить. Мене вбиває думка про лежання на піску без явних ознак життя. По-друге, у мене нульова толерантність до сонця - шкіра згоряє моментально, а в голові паморочиться і мені постійно здається, що я морозиво, яке забули з'їсти поставити до холодильника.



/Я не люблю пляж. Во-первых, мне там совершенно нечего делать. Меня убивает мысль о лежании на песке без дела. Во-вторых, я не дружу с солнцем: кожа покрывается волдырями, а сознание затуманивается и я чувствую себя растаявшим мороженным./

Але воду я люблю. Страшенно люблю море (мінус натовп та "Пахлава Мєдоооооваааааая"). Взагалі вода мене заспокоює та освіжає в емоційному плані. Мабуть тому, шо я жєнщчіна із палаючим поглядом та страстями.

/А вот воду я люблю. Безумно люблю море (минус толпа+пахлава). Вода меня успокаивает и умиротворяет./

Хоч би там як я не любила пляж, але гідрокостюм річ корисна. У мене ніколи не складалось із купальниками, а останні років 7 я зовсім нічого не можу собі підібрати. томи шию сама. Ото нашила собі купальничок у ретро стилі. Із бабусиними труселями. Ну, подобається мені таке, що робить.

/Как бы я не относилась к пляжу, а купальник нужОн. У меня всегда были проблемы с выбором. Последние лет 7 совсем туго, поэтому шью себе сама. Вот, пошила себе купальник в ретро стиле. С бабушкиными труселями. Ну нравятся мне они!/





Канєшно, елемент халтури тут є. Бо робила собі нашвидкоруч із тканини, купованої зовсім за іншою метою. Трусики пошиті за моєю викройкою, а бюстик - злизаний зі старого фабричного купальника (мені ліньки було продумувати технологію та шукати фурнітуру).

/Тут есть элемент халтуры: шила себе, по-быстрому и из ткани, купленной вообще на совсем другое. Плавки по моей выкройке, а бюстик снят с фабричного, потому что лень было строить, продумывать технологию и искать фурнитуру./







У нас у Дніпрі (найкращому місті в світі, доречі) відкрили аквапарк. От ми з малими його й протестували. Фоток не буде цього разу (але підемо ще і я пофотаю), тіки трохи розповім вам про як воно там для місцевих.

/У нас в Днепре (в лучшем городе на свете, кстати) открыли аквапарк. Пока без фоток, просто отзыв для местных./

  • За вхід на територію можна сплатити картою, але на території аквапарку треба мати реальні гроші.
  • Завдаток за камеру схову коштує 50 гривень + 50 гривень завдаток за ключі. Ключ видається на гумовому браслетику. Якщо не загубите, на виході отримаєте свої 100 гривень назад. Камера схову містка - ми поклали туди рюкзак та сумку із речами на чотирьох.
  • Ціни на їжу помірні. Повірте.
  • Є багато новеньких лежаків. Користування безкоштовне.
  • Аквапарк невеликий. Але там є зона тотального гламуру для нормальних людей та дитяча зона для таких, як Гладкови, обтяжених двома плодами пристрасної любові. Є декілька великих горок і всі вони (тадааааам!!!) розташовані на "дитячій" территорії.
  • Найекстремальніша гірка - "Унітаз" - завершується подібністю унітазу, де тебе крутить, поки не змиє. Змиває в невеличкий басейн, де я не спромоглася відчути ногами дно. ЯКЩО ВИ НОСИТЕ КОНТАКТІ ЛІНЗИ,  в цьому атракціоні їх змиє нафіг. 
  • На території є ресторан, бар, бургерна, столовка та лоточок із шаурмою за 45 гривень.
  • Є дитячий басейн (дитині зростом 140 см по пояс). Там трохи ковзаються кахлі на дні. Є зона із водичкою на 10 см, так що можна погулять із зовсім малими.
  • Парковки як такої нема. Але є невеликий карман вздовж дороги машин на 10-15. 
/
  • За вход на территорию можно оплатить картой, в самом аквапарке нужны бумажки.
  • Задаток за камеру хранения 50 грн.+50 грн. за ключ. Ключ на резиновом браслетике. Если не потеряете, на выходе получит свою сотню. Ящик камеры хранения вмещает 2 сумки с вещами на 4 человек.
  • Цены на еду весьма адекватны.
  • Много бесплатных шезлонгов.
  • Аквапарк небольшой. Но в нем есть десткая зона и несколько больших горок. Есть взрослый бассейн для весьма гламурного отдыха.
  • Самая экстремальная горка - Унитаз. ЕСЛИ ВЫ НОСИТЕ КОНТАКТНЫЕ ЛИНЗЫ,   там их просто вымоет из глаз.
  • На территории есть ресторан, бар, бургерная, столовая и лоток с шаурмой.
  • Есть детский бассейн. Ребенку ростом 140 см воды по пояс. Есть зона с водичкой на 10 см, чтобы погулять с самыми маленькими.
  • Большой парковки нет. Есть карман вдоль дороги на 10-15 машин. /




Чмокі-чмокі, котани!

А що ще цікавенького?

2 comments

  1. Юля, потрясающе! У меня похожий купальник с Asos :) Но твой, несомненно, лучше, потому что несет тепло твоих рук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо))).Для меня покупка купальника неизменно связанна с разочарованием, поэтому предпочитаю не рисковать. Ну и надо было пристроить ткань - купила для вещи, необходимость в которой отпалаю.

      Видалити

Шановні читачі