Ностальгічєскіє яйця з ноткою рафінірованості

16:40


Фаршировані яйця то одна з прикмет мого дитинства. Як олів'є та оселедець під шубою. Бо у моє дитинство їх готували на великі свята. Рросто так їх готувати дорогувато було середньостатистичним громадянам. Я ані краплі не жалкую, що часи змінилися. Конєшно, коли яйця були, буквально, золоті та майже занесені в червону книгу споживача, я була молода, беззаботна та не знала, звідки їжа береться у холодильнику. Але ностальгія мене не мучить. Просто, вибачте, дуже яйця люблю.


У мене двоє пацанів: 8 років та 8 місяців. Звичайно ж, більшіть часу я провожу як обслуговуючий персонал. От мені й закортіло дорослої їжі. Знаєте, такої, шоб дитина глянула та сказала: "Фе на ваші яйця, не буду їх їсти". Ну як устриці. Тіки подешевше. Ну і до сангрії щоб смакувало. Тому наробила я фаршированих яєць. Їз маслинами та полуничкою.



Все просто - відварюємо яєчка, чистимо, розрізаємо навпіл та виймаємо жовточок. Жовток розминаємо виделкою зі столовою ложкою соєвого соуса.




Далі додаємо покришені оливки, трохи гірчиці та сметани. Перемішуємо гарненько та розкладаємо по половинках яєць нібито так і було. Додаємо зверху чверть ягідки полуниці, посипаємо кунжутом та зеленою цибулькою. І всьо - можна починать гламурну вечірку.



Всім цьомки!

А що ще цікавенького?

2 comments

  1. От ізвращєнка! Ми робимо простіше, жовток з майонезом, кроха перчику та в багатші дні, ще може бути юшка з-під шпрот. Отоді смакота!

    ВідповістиВидалити

Шановні читачі