Романтіка... з практичною
користю

11:45


От іноді так буває купиш річ спонтанно, а вона виявляється однією з найкращих інвестицій. У мене так буває рідко, але часом трапляється. Був у мене жакет з деніма. Простий та не дуже. Простий у сенсі фасона - класична джинсова курточка. Не простий своєю сентиментальною вартістю. Бо купила я його у день нашої реєстрації у РАГСі. Не знаю, чого купила. Були знижки, погана погода, святковий бєляш на лавочці на дитячому майданчику та робочий день попереду. Отже, сталося так, що жакет служить мені вірою та правдою вже майже повні десять років.



Простий класичний фасон курточки зіграв відмінну роль, зробивши її абсолютно універсальною. Носилася вона з усім та в усі сезони. Але ось у цьому пості мені не сподобалась її довжина. Щось мені здалося, що в одній тій самій спідниці я краще виглядаю на фото, де топ закінчується на рівні таліі. Тому я вирішила жакетика обновити.


Знадобилося: ножиці, ручка (або олівець), голки, мереживо та нитки двох кольорів (сині для деніми та білі для мережива - це якщо шитимете на машинці).



Спочатку треба обрізати жакет до потрібної довжини.



Далі треба позбутися кишень. Вирізати міщковину та зашити вхід до кишені.



Тепер треба просто пришити мереживо, де заманеться. У мене по нижньому зрізу, під комірцем та у нагрудній кишенці. Якщо шиєте на машинці, верхню нитку заправляємо під колір мережива, а нижню - під колір жакета. Таким чином буде гарненько з обох боків. Мереживо пришите по краю звичайниою строчкою. По лініїї низа жакета - зигзагом. Всьо, можна носити.




Новий жакет вже повноцінно вигулюється. Навіть у блозі засвітитися встиг - ось тут.





Всім цьомки!

А що ще цікавенького?

2 comments

  1. Дуже ганий жакет та фотографії чудові. Святковий бєляш на лаві в день реєстрації - це супер!)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую))) Та да, є шо згадати. До того ж, Діма мабуть так сильно хотів одружуватись, що прийшов у футболці із черепом. Ну весілля було потім - для друзів так родини. Так що у нас дві дати (які ми забуваємо хронічно).

    ВідповістиВидалити

Шановні читачі