Шовкова історія

16:44


Якось давно купила я собі відріз шовку на блузку. Але шось не склалося. От він і пролежав дотепер. Зараз побігати по крамницях нема коли, а шити хочеться страх. Так шо простенький топ пошився нарешті. Та сшити то одна справа, а носити зовсім інша. От я й задалася питанням з чим та як його носити.


З чим носити шовкову блузу


З протилежністю по фактурі


Вибрати одяг для відпчинку для мене завджи головний біль. Тому що мені рідко коли личить щось розслаблене. Але ось в такому варіанті вийшло непогано. Кардиган з товстих ниток не моя річ, але гладенька текстура блузки "приручає" його грубу фактурність.


З протилежністю по стилю


Для офісу з жорстким дресс кодом це не варіант, звичайно. А зустрітися з подружкою можна. Шовковий топ не сама буденна річ, але жакет у мілітарі стилі робить свою справу - образ виходить спокійним, без претензій, але достатньо рафінірований, як сказав би класик.


З денімом


Якщо ви любите змішувати стилі та фактури, це воно. Шовковий топ можна одягнути з джинсами-бойфрендами та жакетиком. Але взуття та аксесуари повинні, здебільшого, підтримувати топ, а не джинсу. Окрім лодочок як у мене, можна взути, наприклад, оксфорди.


З подібним


Тут, мабуть, нічого не треба коментувати)))). Празничне до празничного, як то кажуть.


З шортами


Приємна альтернатива футболці. Але шорти мають бути з тієї ж компанії, що і блуза. Тобто не спортивні, не трикотажні, не пляжні. Можна джинсові. Взути краще щось на невисоких підборах чи взагалі без них. Але взуття має співати в унісон з усім іншим - не спортивне, не пляжне. Це можуть бути, наприклад сандалі з бусинами, балетки або навіть "мильниці".

А що ще цікавенького?

2 comments

  1. Юлия, можно сделать Вам комплимент? Не могу удержаться)) Вы прекрасно пишете по-украински!)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую))))) дуууууууже приємно))))

    ВідповістиВидалити

Шановні читачі