Моя чудова Іринка

10:20


English



Уі-уі-уі - це Гладкова підстрибує від радості та одночасно мружиться, наче кішка, що її почухали за вушком. Чому? Бо Іринка написала мені, що дошила свою спідничку, що ми почали разом шити через Скайп. Планувалася обновка на Великдень, але через ряд форс-мажорів не так сталося, як гадалося. Ірочка моя подружка та колега по роботі. Ми знайомі вже майже три роки, але ще жодного разу не бачились вживу. Вона має мене за вандер-вуман, але сама не розуміє, яка вона неймовірна. От самі думайте:


  • Іра має 2 роботи.
  • Вона розумничка - працює в айті компанії у підтримці сайтів.
  • Вона гарнюща настільки, що, мабуть, на вулиці привертає до себе мільйон уваги.
  • Вона виховує десятимісячного сина-гарнюню.
  • Займається домашніми справами та створює тепло й затишок для своїх домашніх так, нібито їй нема чим більше зайнятись.
  • Вона сама сшила свою спідничку з декількома моїми порадами скайпом. Особливо приємно, що надихнув її цей пост.








Ірочка надихає мене тим, що у мене вийшло надихнути її на щось новеньке та незвичне для себе. А ще тим, що вона аж світиться від результату своєї роботи. Надихайте та надихайтеся!!!

Всім цьомки!

А що ще цікавенького?

0 comments

Шановні читачі