Цікаве

16:10

Таку штуку помітила: коли досягаєш певного ступеню зрілості, усілякі там оцінки особистості, психотипів, темпераментів та усякого такого подібного абсолютно втрачають сенс. Наприклад, оце видало мені, що я екстраверт на 82%. Я б сміялася, якби сили були. Вердікт був, як мені здається, винесений на тій основі, що массові скупчення людей та нові знайомства мене не лякають. Хоча було питання типу "чи заряджає вас енергією час, проведений у натовпі".

Ні, я не сприймаю усіляки такі тестики як святу правду. Більшість із них створені задля втіхи споживача та генерації трафіка на сайт. Питання абсолютно поверхневі, а висновки побудовані, як виступ гадалки чи гороскоп у ранковому телешоу - загальні фрази, що підходять будь-кому, та такі самі загальні рекомендації. Якщо комусь цікава моя думка, то по-справжньому "нормальні" тести особистості не можуть бути безкоштовними, бо за ними має лежати вагома наукова теорія та розрахунки (щоб усе реально працювало).

До того ж, як людина, яка з такими речами працювала, можу сказати, що результати найкрутішого психотесту нічого не варті без грамотної інтерпретації. Автоматичні, сгенеровані системою висновки то для клієнтського марнославства. А от профі, що працюють з системою, знають, що насправді мається на увазі. І я ще не кажу про змогу грамотно застосувати результати тестів...

Але повертаючись до початку. Я інтроверт. Класичний. (Смійтеся, смійтеся)))). Та я сформована особистість, яка знає себе та свої особливості. І це абсолютно нивелює усякі там тести. Бо темперамент - це не вирок. Мало таких речей є у житті, яким би неможливо було навчитись. Може, ви не так їх робитимете, як той, у кого до цього вродженна схильність. Але на тверду "вісімку" чи "четвірку" (кому як) - запросто.

Чмокі-чмокі, котани!

А що ще цікавенького?

0 comments

Шановні читачі