Супер треба ліфчікі

13:48


Оце саме так фейсбук проаналізував слова у моїй лєнті. Мабуть Цукерберг про мене шось таке знає, чого не знаю я. Але будемо вважати, що то моє підсознаніє нарешті до мене докричалося.

В житті будь-якої дєвочкі наступає момент, коли треба шось таке чисто для себе. Причому бажано, щоб воно було ТІЛЬКИ для себе. Щоб ніхто, крім себе не отримував від того задоволення. Тому чергове плаття із туфлями не канає. Тим більше, що для плаття та туфель потрібна оказія. А от білизна - саме те, чим можна балувать себе і без оказії, а просто під настрій. Так от у Гладкової теж настав той момнент. Десь рік тому...

В принципі, до цього все й шло останні декілька років, як я захопилася вінтажем. Але якось стрьомно мені було приступатися до такої тонкої справи, як пошиття білизни. Здавалося, що не вистачає мені навичок. Зараз нічого, в принципі, не змінилося. Просто фрустрація досягла апогею і я вже не в силах боротися із обмеженним вибором білизни у крамницях. Простою мовою кажучи, я не знаходжу те, що мені подобалося б. Я розумію, що пошити те, що подобається, ще складніше, але я хоч спробую. А раптом пощастить?



Чмокі-чмокі, котани!

А що ще цікавенького?

0 comments

Шановні читачі