Дєвачкове

15:19


English


Чи то лінива стала, чи просто відпустка так подіяла, але щось не відписувалась довгенько. Взагалі-то останнім часом щось моя продуктивність поширювалась лише на роботу. Хоча важкувато бути продуктивним, коли на вулиці спека 40 градусів, а по хаті гасають двоє знудьгованних пацанів. До того ж усі мої швацькі проекти шось "не пішли" останнім часом. Отже, мені конче було потрібно пошити шось, шо у мене вийде. Одну сукенку так і не встигаю зфотографувати чомусь. Але от вам спідничка.


Я шию собі, в основному. Колись шила платтячко для Барвінки, але тоді я була молода та неопитна. Сподіваюсь, зараз шию хоч трохи краще. Так от спідничка пошита як подарунок для однієї гарнющої киці. От мені й закортіло злобити щось таке саме гарне, як майбутня хазяйка.


Фасон простий - прямокутник із м'якими бантовими (зустрічними) складками. Тканина - ніжний батист з вишитим краєм. Тканина не широка - ледве дві довжини спіднички. Тому ми вирішили зробити передню половинку з мереживним краєчком, а задню - звичайною. Батист тонка тканина, тому краєчок спіднички зсередини обшитий стрічкою. Вона укріплює спідничку по низу та робить красивий край. Усередині все просто - лише стрічечки, щоб вішати річ на вішака з маленькими бантиками. Так, для дєвачкового самопочуття. Сподіваюсь, спідничка носитиметься довго та даруватиме хазяйці легковажного та приємного настрою)))).


Всім цьомки!

А що ще цікавенького?

0 comments

Шановні читачі