Ох, ці мені імперативи...
17:42
От я не знаю, чи лише мені одній око муляє моя лєнта у фейсбуці та вконтакті? Через пост одне й те саме:
- Збережи собі на стіну, щоб не загубить!
- Читать всєм!
- Дивитись до кінця!!
- Не пожалкуй часу, почитай!
- Кожна жінка має це знать!
- Ти не справжній чоловік, якщо не робиш це два рази на день! Деталі під катом.
- Лайкай і ми покажем більше фоток голих знаменитостей.
- Став лайк та дізнавайся секрет успішності
От шо за нафіг? Причому нафіг же не в тому, що бездарні копірайтери та маркетологи тирять один в одного затерті штампи та кліше. Нафіг в тому, що публіка ведеться, перепощує, вподобає, читає, дивиться, слухає та робить усе те УГ, шо пишуть бездарні копірайтери та маркетологи, беручи оплату за кількість символів у статті, а не за реальну цінність контенту.
Чесно скажу, бісить. Бісить те, що постійно лунають вказівки, що робить, як робить, що купувать, що одягать, як будувать стосунки, як вирішувать проблеми. І це не поради. Це вказівки. Порада дається людині, залишаючи ій свободу вчинити так, як вона має за потрібне. Навіть якщо чинить вона повну дурість. Вказівка - імператив - лунає безапеляційним тоном. Вона звучить так, що ти відчуваєш себе повним дЕбілом, як вчиняєш інакше. Імператив каже тобі: "Ото ти тупе бидло ще ходиш з минулорічним телефоном. Купи собі нормальний у кредит, завтра віддаси."
Але більше бісить те, що усьо це працює. Котани! Розкажу вам воєнну тайну. Маркетинг придумали, щоб вивчати потреби та інтереси потенційних покупців. Щоб виробляти та оформлювати товар згідно з потреб клієнтів. Але в реальному світі маркетинг інсує для того, щоб втюхать вам чергову непотрібну шняжку, без якої ви вчора жили і не мали клопоту, а сьогодні купуєте аксесуари та оновлення.
Не ведіться на імперативи, котани. Усе те "читатьдокінця" краде ваш час. А час то єдина штука, що спливає й не повертається. Годі читать совєти, як удєрджать мущщіну. Краще просто цілуйтеся - практика має більше переваг, ніж усі статті світу.
- Збережи собі на стіну, щоб не загубить!
- Читать всєм!
- Дивитись до кінця!!
- Не пожалкуй часу, почитай!
- Кожна жінка має це знать!
- Ти не справжній чоловік, якщо не робиш це два рази на день! Деталі під катом.
- Лайкай і ми покажем більше фоток голих знаменитостей.
- Став лайк та дізнавайся секрет успішності
От шо за нафіг? Причому нафіг же не в тому, що бездарні копірайтери та маркетологи тирять один в одного затерті штампи та кліше. Нафіг в тому, що публіка ведеться, перепощує, вподобає, читає, дивиться, слухає та робить усе те УГ, шо пишуть бездарні копірайтери та маркетологи, беручи оплату за кількість символів у статті, а не за реальну цінність контенту.
Чесно скажу, бісить. Бісить те, що постійно лунають вказівки, що робить, як робить, що купувать, що одягать, як будувать стосунки, як вирішувать проблеми. І це не поради. Це вказівки. Порада дається людині, залишаючи ій свободу вчинити так, як вона має за потрібне. Навіть якщо чинить вона повну дурість. Вказівка - імператив - лунає безапеляційним тоном. Вона звучить так, що ти відчуваєш себе повним дЕбілом, як вчиняєш інакше. Імператив каже тобі: "Ото ти тупе бидло ще ходиш з минулорічним телефоном. Купи собі нормальний у кредит, завтра віддаси."
Але більше бісить те, що усьо це працює. Котани! Розкажу вам воєнну тайну. Маркетинг придумали, щоб вивчати потреби та інтереси потенційних покупців. Щоб виробляти та оформлювати товар згідно з потреб клієнтів. Але в реальному світі маркетинг інсує для того, щоб втюхать вам чергову непотрібну шняжку, без якої ви вчора жили і не мали клопоту, а сьогодні купуєте аксесуари та оновлення.
Не ведіться на імперативи, котани. Усе те "читатьдокінця" краде ваш час. А час то єдина штука, що спливає й не повертається. Годі читать совєти, як удєрджать мущщіну. Краще просто цілуйтеся - практика має більше переваг, ніж усі статті світу.
Чмокі-чмокі, котани!
2 comments
А я ще ненавиджу рекламнi ролики, в яких режисери скрупульозно пiдбирають слова, формулювання речень, iнтонацiю, музику и т.д. Щоб було враження нiбито все це правда... Також - прямо бiсить!)) I те ж саме в новинах, але це вже iнша тема. I так само дивуюсь, коли бачу, що це працюе. Гаразд ще, коли це новини, в них ще якийсь авторитет залишаеться на пiдсвiдомостi, а от коли вiрять рекламi... ховайся!))
ВідповістиВидалитиАх, обмануть меня не трудно!.. .
ВидалитиЯ сам обманываться рад!
Не по темі, але в точку у Пушкіна)))