Мужчіни тоже люді

14:38


Лишенько, квітень почався, а у блозі пусто. Насправді, перший тиждень видався зайнятим. Дєнрікі у старшого малого, мене та свекра. Не те, щоб святкували, та малому наробили смаколиків до школи. На роботі - початок нового фінансового року і тому страшенно багато всього робити. Не встигаю геть нічого {окрім роботи}. Та то таке. Напишу про шопінг у британському Next та весняний гардероб для мужчини.

Я вже казала якось, що через малого доводиться закуповуватись у інтернет-магазинах. Для мене, як для кінестета, це важкувато. Мені все треба мацати, м'яти та нюхати. Тому якщо купувати щось вагоме, намагаюсь робити це в перевіренних виробників. Next мій другий улюблений інтернет-магазин. Перший - kedoff.net. За швидкий сервіс. Next другий, бо трохи мені не вистачає людини, якій можна поставити питання про товар. Все дуже добре автоматизовано, це прискорює доставку, але якщо "не попала" у точку із замовленням, то лише вертати продавцю. Але, треба сказати, такого ще не було. Все відповідає опису та фото, розміри збігаються точно.

Ще одна важлива "плюшка" - безкоштовна доставка при замовленні більше, ніж на 250 гривень. На українських сайтах сумма замовлення для безкоштовної доставки становить від 500 гривнів. Доставка - протягом 4-6 робочих днів. Це замовлення приїхало рівно через 3 доби. Причому додому, а не кудись на склад чи щось у такому дусі.

Цього разу замовили Дімі піджак, чіноси та кеди. Модній буде, страшне. Аж боюсь його на вулицю самого випускати. Ну, і щоб трохи розвинути тему, у поліворі наваяла я йому декілька луків з новим вбранням та враховуючи те, що вже є. Светра та жилетку ще доведеться додати. Але в цілому нічого так вийшло. Головне функціональненько та з мінімумом шмаття у шафі.


А що ще цікавенького?

1 comments

  1. Погрузитесь в мир моды с Allegria и создайте неповторимый образ, выражающий вашу уникальность и стиль!

    ВідповістиВидалити

Шановні читачі