В перший раз стрьомно (пост на мільйон картинок)

20:07



От шо б там не казали, але перший раз - то перший раз. Шо робити - неясно. Чого чекати - непонятно. Як мужчина себе поведе - хто його зна. І завжди є шанс, що нічого не вийде і всі підуть додому у поганому настрої. Але може й підфартити і все зростеться.

От у мене усьо в перший раз і всьо, в принципі, на позитиві:
  • Перше пошите чоловіче вбрання. 
  • Перша розкроєна картата тканина
  • Перший досвід зі штучною шкірою
  • Перший досвід використання різних фактур (шкіра+твід+трикотаж)
  • Вперше самостійно простьоганий підклад
  • Перша прорізна кишеня в рамку
  • А ще перша викройка, купована он-лайн

Викройку купила на українькому сайті Бурда. Ось таку. Оскільки принтера вдома в мене нема, то вона мені коштувала ще +25 гривень на друк. Здавалося б, краще вже купити журнал. АЛЕ! Мені дуже подобається той факт, що мені не треба купувати цілий журнал заради однієї викройки, а також не треба зберігати вдома макулатуру, розриваючись між бажанням викинути чи віддати та побоюванням, що ще може знадобитись. Процесс купівлі чудовий та простий. Оплата карткою і вже за мить викройка у мене на електронній пошті разом із інструкціями.



Зручно ще й те, що можна подивитись, чи шив хтось модель та наскільки викройка проста в роботі. А ще не треба переводити викройку - просто зклеїти та вирізати потрібний розмір.

У курточки був прототип. Ось такий. Усьо інше - питання фантазії та рук, що ростуть з правильної частини тіла. Мої, як мені іноді здається, мігрують між дупою та плечима. Цього разу вон були поблизу плеч.



А ось мій варіант. 



У мене завжди була упередженність щодо самопошитого чоловічого одягу. Чоловічий одяг потребує набагато вищої кваліфікації, ніж жіночий чи дитячий. Так шо слава Богу, що матеріали купую за свої гроші, не стидно зіпсувати))).

Я використала твід та штучну шкіру для куртки, а на підклад пішла звичайна віскоза, простьогана зі слімтексом 150. Він подобається мені за тонкість, легкість та тепло. І до речі, не "опадає" з часом як синтепон. Носиться за температури від +5 до -15. Перевірено на собі. Завдяки малюнку з зірочок стьожка була просто піснею. Я захворіла минулого тижня, але сидиті без діла було якось сумно, то стьожка була якраз тою роботою, щоб розслабитися (так, я хвора шиттєзалежна людина).



Усі матеріали я купувала тут. Це на разі мій най-най-найулюбленіший магазин. Вони передзвонюють протягом часу від замовлення, швидко висилають товар та взагалі неймовірно милі та терплячі, незалежно від суми витраченних грошей.

Трошки детальок:


Смужечки довелось "подружити" додатковою синьою ниткою





Ну і, канєш, загальний план  (так, я люблю милуваться своїм мущщиною):





Ці та додаткові фото ще тут.

Використані матеріали:



Чмокі-чмокі, котани!

А що ще цікавенького?

2 comments

  1. Чудова реч, неординарна вийшла! Мущщина, мабуть, не натiшиться такiй серьознiй обновцi та вкупi жiнцi, що не тiльки красуня та розумниця, та ще й ручки золотi мае. От би моему мущщинi таку!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нє, ну заслужив же за 11 майже років терпіння))). Пройшов тестовий період, можна сказать.

      Видалити

Шановні читачі