Твідове

12:37


Я не знаю, що це, але так сталося. У мене завжди був якийсь "нахил" до яскравих кольорів: пошию чи куплю собі щось "празничне" та сяю собі. А отут у мене якийсь ступор: потягло до нейтральних "солідних" кольорів із яскравими акцентами. Чи то я старію? Та нє, зранку всьо нормально було. Хай там як, а у мене твідова осінь-зима. Вірніше, вона тільки починається, бо все тільки в процессі.

Розумні люди як складають собі гардероб? На основі кольорів, або стилістичного напрямку, або ще якось. Я так не можу. Мені треба закохатися в якусь річ та під неї завести гардероб. От цього разу я закохалася в чоботи (ну а шо, я нє дєвачка?). А оскільки чоботи у британському стилі та з Британії приїхали, то Британія задає тон усьому.




Починаю я, звичайно ж, із твідового костюма. Ну класіка ж! Випробовую кутюрну безклеєву технологію пошиву.  Шиється довго, бо багато ручної роботи та багато теорії вивчати треба, але результат, думаю, буде того вартий. Ну й котики допомагають.



Потім хочу шось у дусі Стелли МакКартні та Вівьєн Вествуд. (Потім я ще самозастрелюся за такі амбіції, коли буде тканина порізана і треба буде шось із цим робити.)


Днями може (але не обіцяю) викладу, що вже є у процессі. Хоча дивитись поки мало є на що. І на те "мало що" пішов місяць! Хоча я просто все дуже повільно зараз роблю через деяких малих шкодних кошенят. Коротше, на зв'язку!

Чмокі-чмокі, котани!

А що ще цікавенького?

0 comments

Шановні читачі