Отакої

08:56


Я писала вже якось, що якось само собою сталося, що у мене невеличка кулінарна рубріка на Дніпропетровському Державному (дякуючи Вікусі). Але ж тепер у на новий рівень: сюжети ми знімаємо не у мене вдома, а в Академії краси та здоров'я на Кірова, 16 (дякую Анєчці за запрошення, про цю людину взагалі треба окремий пост писати, але то згодом).



Звичайно, ж у мене вдома затишно і все таке, але зйомки проводити там, м'яко кажучи, не досить зручно. В Академії ж все до того пристосоване, все гарно, персонал привітний та смаколики повсюди. (До речі, смаколики, як я люблю - не конвейєрні, а зроблені-спечені власноруч із турботою та любов'ю). Так що як будете на Кірова та треба буде перекусити та затишно посидіти, завітайте обов'язково.

UPD: Ефір, до речі, сьогодні (14-10-2015) о 13:30 на 51 каналі

Чмокі-чмокі, котани!

А що ще цікавенького?

0 comments

Шановні читачі