Знаєте, шо?

08:05

Шо я вам скажу? Знаєте, кажуть "ніг не відчуваю"? Ото у мене так. Буквально. Бо набігалася-нахвилювалася та трошки потанцювала. Причому перед виходом з дому кажу Дімі: "Тіки пообіцяй мені, шо ми будемо танцювати та хоч разочок сфотографуємось". Ну ми й наївні, чесне слово...


Юра та Денис із Jet Cats. Боже, як хлопці танцюють!!!

Фото: Pavlo Pidtikaniy

Взагалі-то ідея була давно. Відтоді як попали вперше на концерт "Вайз гайз" пару років тому та дізналися про Украбіллі. І захотілося тоді теж собі такого драйвового та класного. Та тільки у Дніпрі лише епізодичні концерти та й потому. Фестивалити класно канєш, але от наприклад з малою дитиною я до такого не сильно готова. От ми й вирішили - а чом би й не замутити щось вдома? Хто б знав, що все вийде з-під контролю.



від Даша Ханцель

План був провести невеличкий затишний ретро-пікнічок на 200 чоловік максимум. Так собі розслаблено, без поспіху, з танцями, усілякими веселощами, бургерами, хотдогами, морозивом та "В джазі только дєвачкамі" під нічним небом. Ми ж розуміємо, що рокабіллі, то, в принципі, тема, але тусовки як такої у місті нема. Тому великих сподівань не було. Робили, як для себе: покликали WiseGuyz, Clippers та декількох власників ретро-тачок. І Garage Sale. Та Jet Cats.Ну всьо ж! Отут і почалось.


Академия Красоты и Здоровья

Виявилось, шо на ретро є попит. Люди почали питатись, домовлятись про участь, та бронювати в календарях останню суботу серпня для нашого ретро-пікніка. Ми планували пікнічок на декілька годин, а вийшло, у буквальному сенсі, дванадцятигодинне свято. Garage Sale був рекордним за кількістю зареєстрованих учасників. Clippers безкоштовно навели красу силі силенній мужчин і тепер місто повне стильних бороданів та просто красунчиків. Jet Cats навчили піпл танцювати, а під WiseGuyz танцювали-відривалися всі, навіть ті, хто "мужики-не-танцюють".


Фото: Pavlo Pidtikaniy

Загалом пікнік відвідало 600-700 чоловік. У другому відділенні концерту танцювала сила силенна люду різного віку та вподобань. WiseGuyz поїхали додому, мабуть, без жодного свого диска (чого зайве на собі тягти?) та роздали не знаю скільки автографів. На кіно залишилось близько сотні.


Анєчка, я в тебе закохана :-*

А я? А шо я?! Я планувала буть самою красивою та сногсшибатєльною. А получилась забігана зануда з телефоном, що намагалася разом із Анєчкою та Дімою зробити пікнік незабутнім та яскравим. Майже не попала в об'єктиви. Майже не потанцювала. Але от знаєте, коли я без ніг у темряві стояла собі осторонь та дивилася на щасливий натовп, що не відпускав музикантів, то думала: "Боже, які ж ми класні...". Нескромно. Але чиста правда. Бо не хотіли нічого. Тільки свята. Навіть не попіарились (ну то про всяк випадок, якщо буде провал і треба буде бігти від роззлюченного натовпу).

Бет, цьом тебе!

І знаєте шо? Ми планували зарані, що це лише перший пікнік. Так от боюся, шо наступного року то буде ретро-фест. Так шо слідкуйте за новинами. Готуйте вбрання, замовляйте бріолін та вчиться танців.


Александр Ивлев

від Апрель Ларина

Друзі, ви знаєте всі, кому я вдячна за пікнік. Хто підкинув грошенят (бо все робили за свої, кревні, без корпоративних та політичних спонсорів), хто прийшов позажигать, хто поступився особистим комфортом, хто пішов назустріч. Нікого не називатиму по іменах. Хай вам буде шолом та благодать у семеро більше, ніж ви подарували людям цього вікенда. Я вас люблю!


[Моя любофф]


Чмокі-чмокі, котани!

А що ще цікавенького?

0 comments

Шановні читачі