Про кєди

14:51


Коли я закінчувала школу, носити тканеві тапочкі на гумовій подошві було страшенно не круто. Їх носили лише повні лузери, у яких не було грошей на нормальне взуття. У мене такі були і я їх не те, шоб ненавиділа, але й особливих симпатій не мала. До того ж вони були зеленого кольору в білий горох. Це зараз я думаю, шо вони були нереально круті.


Ми з чоловіком трохи гіпстери, тому нас періодично тягне на відновленне ретро - як от тканеві тапочкі на гумовій підошві. Так от коли я побавила ці Las Espadrillas в kedoff.net, я, канєш, не встояла. Ну то таке. Насправді я реально хочу віддати належне інтернет магазинові. За останні 5 місяців через малого я підсіла на інтернет-шопінг, бо це реально єдиний спосіб щось купити в моїх умовах. Були різні магазини та різний сервіс. Про погане писати не хочу. А про хороше - не можу мовчати.


Я зробила замовлення на сайті kedoff.net ввечері та отримала повідомлення, що менеджер магазину зв'яжеться зі мною найближчим часом. Наступного дня передзвонив молодий чоловік, уточнив замовлення, нагадав, що вибрана модель іде на розмір менше, хоча це вже було вказано в описі на сайті. Одразу після дзвінка він скинув мені реквізити на оплату. А тепер перше, що вразило мене у саме серце))). Отримавши реквізити, я одразу сплатила виставленний рахунок, відправила смс з підтвердженням сплати і через хвилину смс-кою отримала номер накладної Нової Пошти. Це був найшвидший сервіс за мою п'ятимісячну кар'єру інтернет-покупця. На другомі місці британський NEXT, але про нього іншим разом.


Другий момент, що мене здивував, це заявленна сумма покупки. На Новій Пошті відправлення страхуються згідно з вартістю. Кеди я купила по акції з величенькою знижкою. Але продавець задекларував повну вартість. Отже, якби з посилкою щось трапилось, Нова Пошта мала б мені відшкодувати повну, неакційну ціну товара. Дрібничка, але така промовиста щодо ставлення до клієнтів.


І ще приємний момент - магазин рівненьський. Сервіс - абсолютно європейский. А ви кажете, нічого не міняється)))). Отже, рекомендую, захоплююсь та пишаюсь за вітчизняний бізнес. І так, кедочками страшенно задоволена. Не дочекаюсь, коли зможу вигуляти.


P.S. Нє, це не рекламний пост. Реально приємно вражена.

А що ще цікавенького?

0 comments

Шановні читачі