Всьо тлєн... всьо, крім вєчного

17:56


"У мойом возрасті і з моїми двумя дєтьми," - написала у своєму блозі одна фітнес-богиня, - "мнє часто говорять комплімєнти про мою фізічєскую форму". Ну звичайно ж в мойом, м'яко кажучи, возрасті та з двома пацикамі мого ексклюзивного проізводства (за участю чоловіка, канєш, без базару) мене дуже цікавить, як знайти у собі мотивацію стати фітнес богинею. Чесно та без стьобу. Бо врем'я таке, що треба буть богинею, бо затопчуть. Ну то таке, ліріка, як то кажуть. Ну подивилась я фоточки богіні, думаю: "Уважуха...Скіки ж тобі років?". Ну пробила я її у фейсбуці - і шо я бачу? Вона 1986 року виробництва. Тобто людині цьогоріч буде 29.


Тепере сиджу та думаю, шо мабуть в мої майже 34 поїзд вже нєвозвратно поїхав, мені пора на свалку історії, пєсєнка моя спєта і можна нє рипатись у фітнес богіні. Треба було робити це тоді, коли похилий вік у мене тільки почався. Років в 24-25. Не пізніше. З одного боку мене переповнює отчаяніє. Бо жити ще довго, а сенсу, як я розумію, мало. З іншого - трохи жевріє надія на те, шо мій чоловік теж не зовсім Аполон (я вже писала, шо без кубіків він у мене). Ну от я так думаю, шо фітнес-богіням він не сильно потрібен такий не у формі. Він же не гопнік, щоб увесь час ходить в спортивній формі. Так шо можна по старінкє домагатись його благосклонності через шлунок. Може, колись розгодую його вже і стану на його фоні Дюймовочкою.


Ну я так для очистки совісті полазила по блогу дівчини та зрозуміла, що працює вона тілом. Нє, нє! Нє так, як усі подумали. Тренер вона. Чи консультант, чи як там зараз модньо. Ну, логічно ж - чим людина працює, те й тримає у формі. До того ж товстий тренер це як наргоколог алкоголік чи окуліст у біноклях замість окулярів. Тобто буває, але нєкошерно якось. І ось подумалось мені - я ж головою працюю. І непогано, в принципі. І ніхто, жодна жива душа, не уміляється, що я в мойом віці та з моїми двома дєтьмі у такій харошій формі і так вправно граю своїми мозко-трицепсамі та ізвіліно-дельтамі.


Ну я на життя не обіжаюсь. Тіки на людей. Усьо норм. Просто чим довше живу, тим ясніше розумію, шо всьо тлєн. Особливо коли ти не фітнес-богиня. А мізки працюють на пончиках та шоколадках. Науково доведено. Піду з'їм.




А що ще цікавенького?

0 comments

Шановні читачі