Мої павлінчєгі

14:58


Ми з Дімою, як гіпстери-кінестети (більше, кінестети, канєш), дуже захоплюємось 30-50-ми роками минулого сторіччя: часами, коли люди жили повільно, а речі робились надовго (коли не на все життя). Ну, самі розумієте, коли у місті з'явились Clipper's, дитина у чоловіковому серці перемогла дорослу людину, якій треба економити та робити інші нудні (але, на жаль, необхідні) речі.


І от настав час для малого стати настоящим мущщіною - тобто сходити до перукарні, куди не пускають жінок і брутально голять мужиків бритвою з відкидним лезом. Ну, голитись малому поки рано, а от підстригтись - саме то.


Дитина у нас дуже специфічно ставиться до миття голови та мало кого до себе підпускає. Перед візитом до барбершопу одна з умов була, шоб не мити голову. Але чудовий майстер Ілля так заговорив малому зуби, шо той навіть оцінив процедуру. Вимили, підстригли, зачесали, пригостили Пепсі, посадили в гарне крісло. Всьо, малий офіційно гіпстер (тіки йому не кажіть).




Діма, я так розумію, час теж не гаяв, судячи із журнальчиків. Ну, ви розумієте, про що я. Хто не зрозумів, я про Форбс. Взагалі то мені здається, шо до Clipper's він ходить не лише за стрижкою, а за відпочинком: тут ти прийшов, віскі-чай-каву підносять, посміхаються, ніяких тобі підгузків та домашнього завдання з математики.





Якщо чесно, то навіть якийсь легкий сум мене оповив: хлопці мої гарні, підстрижені-напомажені, а для дівчат "барбершопу" немає. Буду грустіть та шить нове платтячко. Така у мене динамічна медитація (то я нещодавно вивчила нове моднє слово). Ну то вже інший пост - потім напишу.


А що ще цікавенького?

2 comments

  1. Не сумуй! адже нове платтячко то вже повод для радості)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, та мені аби привід був)))) Ми дівчата ітак гарні, без ухіщрєній

      Видалити

Шановні читачі